Lukijat

tiistai 24. huhtikuuta 2012

"mä otan aina kaiken todesta vaikkei mikään oikeestaan kiinnosta"


Oho oon hyvä bloggaaja, muistin just tän koko blogin olemassa olon. Oon erittäin varma etten enään osaa muodostaa järkeviä lauseita kirjottaen, eipä sitä oo tullu tehtyä tässä lusmuillessa ympäriinsä. Aika on kulunu liian nopeesti. Oon tehny paljon asioita ja tosi moni asia on muttunu. Silti musta tuntuu että en oikeen konkreettisesti oo saanut mitään aikaseks. Äh. 

Tuntuu että tää koko vuoden alku on menny ihan hujauksessa. Mä oon tutustunu tässä jos jonkinnäkösiin ihmisiin. Toiset on vaikuttanu mun elämään hyvällä tavalla, ja toiset sit taas vähän vähemmän hyvällä.. 

Mulla on aivan armoton persoonallisuus/ulkonäkökriisi päällä. Taas. Mä oon niiiiiiiin kyllästyny itteeni.  Haaveilen edelleen jostain tatuoinnista niskaan tai käsivarteen, mut inspiraatiopula. Sen oon tosiaan jo päättäny että sen piirtää joko mun äiti, tai yks uus tuttavuus. Toisena, mulla on ihan armoton hätä saada joku lemmikki, joku löytökissa tai jotain. Ehkä sit kohta kun muutan.

Kauris 22.12. - 19.1.
Yritä päästä irti jostakin tyhmästä rutiinista, sillä kulutat vain aikaa sen kanssa. Se voi olla ihmissuhde, joka ei anna sinulle enää mitään. On aika kääntää uusi lehti elämässä.

 Jep täs mä, ja mun outo tarve lukee joka päivä iltalehden horoskooppi ja uskoo se sinisilmäsesti.

Tää kollaasi kuvaa aika hyvin mitä oonkaa tässä viimeaikoina tehny... haha.


1 kommentti: