Lukijat

maanantai 1. lokakuuta 2012

mitäpä jos sä pelkäät turhaan

 Tänään olin tonnäkösenä. Ulkona sato aivan homona ja näytin uitetulta koiralta kun koitin ryntäillä kaverin perässä?
 Olin viikonloppuna heppailemas. Kyseinen otus, matti, on iskän ravihepsu ja olin ihan eka joka ikinä ratsasti tällä ylikokosella orilla. selvisin elos parista rodeopompusta kuten ehkä huomasitte
 Olin myös mamman luona viikonloppuna kattomas mun höppäniä. Eli aivan armoton hinku saada joku lemmikkielukkaeliö kotiinkin ... taas.
Mun esikoinen, joka tänään käytiin metsästämässä mun muusikkokamun kanssa, joka luulee että sen kärsivällisyys riittäää opettaan mua....
 
Eniwei, tänää pari juttuu sai mun viimeviikkojen synkistely fiiliksen katoomaan ! maaahtavaa. Melkeen voisin jatkaa tätä iltaa mun koukutusarja Misfitsillä!


1 kommentti: